Motonet panostaa myymälämarkkinointiin

Motonet on kotimainen autovaraosien ja -tarvikkeiden sekä työkalujen erikoisliike, jonka tuotevalikoimaan myös kodin ja vapaa-ajantuotteet puutarhanhoidosta, veneilyyn ja kalastukseen. Ensimmäinen myymälä avattiin Turkuun vuonna 1990. Tänä päivänä Motonet palvelee 23 tavaratalolla sekä verkkokaupalla ympäri Suomen. Kasvavan myymälämäärän myötä myös myymälämarkkinointi on kasvussa. Per 2 ja Motonet ovat neuvotelleet markkinoinnin suunnittelusta jo pitkään ja viime vuosina yhteistyö…

Read More →

Pakkaus on brändin paras kaveri

Pakkaussuunnittelun merkitys kasvaa Nykypäivän pakkaussuunnittelu lähtee yhä useammin liikkeelle huomioarvon tavoittelusta, koska monet kauppaketjut putsaavat myymälöistään pakkauksia tukevaa esillepanoa, kuten ständejä, hyllypuhujia ja bannereita omien myymäläkonseptiensa tieltä. Tuotteen on siis erotuttava omana itsenään kilpailevien tuotteiden rivistössä, jolloin pääosaan nousee pakkaus, joka tukee sekä tuotetta että sen esillepanoa. Kenties juuri myymälärajapinnan nykyisten rajoitusten myötä myyntipakkaussuunnittelu on…

Read More →

Tee tiloistasi yrityksesi näköiset

Sisäisen markkinoinnin uudet tuulet Kaipaavatko yrityksenne toimitilat muutosta? Haluatko piristää toimistoasi tai akustoida avokonttorin kaikujen ja hajaäänien hillitsemiseksi? Ratkaisuja toki löytyy. Perinteisten väliseinien ja sermien pystytys voi olla helppoa, mutta tulos on usein tylsä ja harmaa karsinalabyrintti. Akustiikkalevyjä saa sentään väreissä, mutta muut visuaaliset elementit ja valot pitää hankkia erikseen. Siksipä kehitimme ratkaisun, joka ei…

Read More →

Back to Top
Contact
Linkedin